🍞 Van Broodjes tot Branding: Hoe Broodje Per Centimeter samenwerkt met Dutsch Workwear 👕
Een representatieve uitstraling is onmisbaar in de horeca – dat weet Harrie van de Pas, oprichter van Broodje Per Centimeter, maar al te goed. Vanuit zijn locatie op industrieterrein Loven in Tilburg voorziet hij dagelijks bedrijven én particulieren van versbereide lunches. Maar Harrie doet meer dan dat.
Van één merk naar een compleet foodconcept
Wat begon met Broodje Per Centimeter, groeide uit tot een breder concept onder de naam By Harries. Hieronder vallen inmiddels ook Hungry Harries, 013 Broodjes en binnenkort The Junk Food Yard – waarmee hij zich richt op catering voor festivals en events.
De kracht van samenwerking
De samenwerking met Dutsch Workwear kwam op natuurlijke wijze tot stand. “We zitten tegenover elkaar, dat maakt schakelen makkelijk. Maar het is vooral de betrokkenheid die het verschil maakt,” vertelt Harrie. “Ik gaf mijn ideeën aan, en Dutsch vertaalde dat naar een professionele uitstraling die écht past bij ons merk.”
Gekozen werkkleding
Het team van Broodje Per Centimeter draagt nu Stanley Stella Sparker shirts met transferdruk, perfect voor dagelijks gebruik én festivals. In combinatie met stijlvolle schorten van Schriks is het totaalplaatje compleet.
Waarom Dutsch?
“Wat ik vooral waardeer is de toegankelijkheid. Even overleggen met een kop koffie is zo geregeld. Ze zijn flexibel, denken mee en leveren kwaliteit – precies wat wij zoeken in een partner.”

🔗 Ook op zoek naar bedrijfskleding die jouw merkverhaal vertelt? Neem gerust contact met ons op!
#bedrijfskleding #horeca #branding #dutschworkwear #byharries #broodjepercentimeter #samenwerken