๐ Hoe Het Wapen van Tilburg een nieuwe uitstraling kreeg met Dutsch Workwear ๐
Gastvrijheid en uitstraling gaan hand in hand. Dat weet Guus de Jong, eigenaar van Het Wapen van Tilburg, als geen ander. Als oudste herberg van de stad, met een restaurant, terras en hotelkamers, is een professionele en herkenbare look voor het team essentieel.
๐น ๐๐ฒ ๐๐ถ๐๐ฑ๐ฎ๐ด๐ถ๐ป๐ด
Guus en zijn team waren op zoek naar nieuwe bedrijfskleding die niet alleen stijlvol en representatief was, maar ook comfortabel en duurzaam voor dagelijks gebruik.
๐น ๐๐ฒ ๐ผ๐ฝ๐น๐ผ๐๐๐ถ๐ป๐ด
Samen hebben we gekeken naar de juiste materialen, pasvormen en personalisatieopties. Het resultaat? Kleding met een professionele uitstraling en hoogwaardige logoโs, perfect passend bij de identiteit van Het Wapen van Tilburg.
๐ฌ โWe zijn pas begonnen met de samenwerking en tot nu toe erg tevreden! Korte lijntjes met de medewerkers, mooie logoโs en kwalitatieve kleding.โ โ Guus de Jong
Daarnaast hebben we voor hun 10-jarig jubileum ook een speciale promo trui ontworpen met de tekst โ10 jaar Guusโ erop, een leuke en persoonlijke manier om deze mijlpaal te vieren met het team.
Wij zijn trots op deze samenwerking en kijken uit naar een lange en succesvolle relatie! ๐
๐ก Ook op zoek naar bedrijfskleding die jouw team laat stralen? Stuur ons een bericht!
#bedrijfskleding #Horeca #DutschWorkwear #Hospitality #Professionaliteit #Branding
